Κυριακή 3 Ιουνίου 2012

Ζοτς: «Το μέλλον μου είναι εδώ μαζί σας!»


 Ο Παναθηναϊκός έχασε το πρωτάθλημα, ωστόσο οι παίκτες του αλλά και ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έζησαν αποθεωτικές στιγμές κατά την επιστροφή τους από το ΣΕΦ, στο ξενοδοχείο όπου είχε καταλύσει η αποστολή.
Περίπου 500 οπαδοί των «πράσινων» έδωσαν βροντερό παρών και παρά την πίκρα για την απώλεια του πρωταθλήματος, βρέθηκαν εκεί προκειμένου να ευχαριστήσουν τους «πράσινους» για τα όσα τους έχουν χαρίσει όλα αυτά τα χρόνια και παράλληλα να τους στηρίξουν σε αυτή τη δύσκολη στιγμή.
Βεβαίως ο βασικότερος λόγος που βρέθηκαν εκεί οι οπαδοί ήταν προκειμένου να πείσουν τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς να παραμείνει στην ομάδα και να την ξαναφέρει στον δρόμο των επιτυχιών.Σέρβος τεχνικός βλέποντας όλο αυτό το πλήθος να έχει συγκεντρωθεί και να τον αποθεώνει, θέλησε να μιλήσει και να καταθέσει τις σκέψεις του για το τι σκέφεται να κάνει.
Ετσι με τον Δημήτρη Ιτούδη να μεταφράζει στους οπαδούς από τα αγγλικά, ο Ζοτς είπε: «Από τα βάθη της καρδιάς μου θέλω να σας ευχαριστήσω. Τόσα χρόνια όλους τους τίτλους τους παίρναμε για εσάς. Να ξέρετε ότι θα κάνω τα πάντα για να μείνουμε μαζί. Το μέλλον μου είναι εδώ μαζί σας» είπε αρχικά ο Σέρβος τεχνικός και όταν ανέφερε την τελευταία φράση, η νεκρική σιγή που επικρατούσε από άπαντες ώστε να ακούσουν τα όσα είχε να τους πει «έσπασε» με τους οπαδούς να ξεσπούν σε πανηγυρισμούς και να τρέχουν προς τον Ομπράντοβιτς για να τον αγκαλιάσουν.
Ζοτς: «Το μέλλον μου είναι εδώ μαζί σας!» (vds)
Και ο Ζοτς συμπλήρωσε: «Ποτέ δεν υποσχεθήκαμε τίποτα, αυτό που θέλω είναι να κάνουμε τα πάντα για να μείνουν οι παίκτες εδώ. Η καρδιά μου, το σπίτι μου και η ζωή μου είναι εδώ», κατέληξε.
Να σημειωθεί ότι οι παίκτες έδειχναν έκπληκτοί από την μαζική παρουσία των οπαδών και δεν περίμεναν ότι τόσος κόσμος θα βρισκόταν να έρθει να τους αποθεώσει μετά από ένα χαμένο ματς. Πιο συγκινημένος όμως αποδείχθηκε ότι ήταν ο Δημήτρης Ιτούδης, ο οποίος βούρκωσε(!), ενώ συγκινημένοι ήταν και αρκετοί παίκτες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μισή ώρα πριν το τέλος του αγώνα στο ΣΕΦ, οι οπαδοί είχαν ήδη μαζευτεί στο ξενοδοχείο και μόλις η αποστολή έφτασε την αποθέωσαν ζητώντας από Ομπράντοβιτς και παίκτες να παραμείνουν και να ξαναφέρουν τον Παναθηναϊκό στο δρόμο των επιτυχιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου